Summering

Nu är jag så sliten som man kan bli efter en intensiv helg. Har verkligen haft det superkul när Martin och Jonas har varit här. Lite kort om vad vi har gjort...
I fredags turistade vi lite, hängde i hamnen och på stranden. På kvällen gick jag, Jonas, Martin och Hanna ut och käkade på en mexikansk restaurang och sen lite barrunda på det. Jättetrevligt!
På lördagen så hängde vi lite i Park Guell och gick runt istaden. På kvällen var det förfest här hemma hos oss och sedan utgång...

På söndag hängde vi uppe på berget precis vid oss, hade med oss lite fika och så. Chill!

Igår var det Nasty Mondays som gällde på Felleni. Jag fullkomligt älskar det..
Alla mina favoritlåtar spelas och man är i ett lyckorus hela tiden!

Jaja, hinner inte skriva så mycketmer just nu. Ska på intervju imorgon så jag måste förbereda mig. Usch jag är lite nervös..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sebastian

vadå för intervju?? ikväll är mormor på lidens på blombinderi kurs med rosmarie i ldk. Tina
åker till sälen imorron med de andra tanterna.Alex och jag kommer mycket till mormor för att leka med den lilla busen:D Jag ska vara med på simmtävling och vi vinner de flesta matcherna i handbollen. På fredag ska jag Alex,Magnus och mormor äta på stan idag skiner solen!!""

2008-03-05 @ 20:03:35
Postat av: e.

seb: saaaaaaaknar er!!!!!

2008-03-06 @ 10:30:30
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0