Något gemensamt...

Kom precis hem från Hanna och var bara tvungen att få ur mig detta på en gång...
Jag har sagt förr att världen är liten men detta slår allt!

Först när jag kom till Hanna så snacka vi lite skit och kollade på film senare vid 6 tiden skulle vi käka middag med hennes relativt nya flatmates, som jag förövrigt inte hade träffat än, varav en hette Evelina.
När vi har käkat upp och så så frågar Evelina mig vart jag är ifrån och jag svarar Skara. Hon tittar då lite konstigt på mig och frågar Känner du Johannes XXXX?. Och jag svarar då att han är mitt ex och hon bryter ut i världens, ja vad ska vi säga, gapskratt? Det visar sig då att hon också har varit tillsmanns med Johannes, eller ja dejtat iaf, de had jobbat ihop på Telenor. Jag visste att han hade dejtat en tjej lite förra våren men jag hade ingen aning om att hon hette Evelina. Vi kan ju säga såhär att vi hade en del och prata om....
Sen så kände vi att vi var tvugna att utnyttja situationen så vi bestämde oss för att ringa honom. Evelina skickar då ett sms som det står typ ring mig nu, det 'är akut och när han sedan ringer svarar jag...
Hej det är Evelina på Evelinas telefon! Stackarn fattade inget han lät väldigt förvirrad men förstod till slut hur det hängde ihop....

Så det var den historien. Vad är oddsen liksom?

Är fortfarande lite chockad.


Nu måste jag kila. Ha det så bra alla! Ciaooo


Kommentarer
Postat av: e

elakt men ack så roligt :) han var säkert värd det dessutom.. har gjort en liknande grejj själv ;)

2008-05-27 @ 00:15:55
Postat av: evelina

e: vadå elakt:)det var ju bara kuuul. jasså vadå? det får du berätta!

2008-05-27 @ 21:29:14
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: susanne

ja vill komma o hälsa pååå...
får ja ? hihi

2008-05-27 @ 22:09:45
URL: http://www.susanner.blogg.se
Postat av: evelina

susanne: KOOM :)

2008-05-27 @ 22:17:32
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0