Desayunando

Det är lördagmorgon och jag har sovit ut. Det behövdes...
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig..men jag har vaknat varenda dag denna vecka klockan 7,
och sedan somnat om igen. Jag vaknade 7 idag med hade iofs världens hemskaste dröm..
Usch, riktigt hemskt. Vill inte ens berätta om den.

Igår var jag ute och käkade med min fina Agnes, Robin och deras vän Micke. Det var najs..
Sen blev det Milans. Tråkig som jag var drog jag tidigare på grund utav sen speciell person, fast det var iofs bra,
nu är jag mer taggad för Razz ikväll. Evelina lovade sig själv att inte gå ut i helgen, det har hitils inte gått bra...
Jaja, man är bara ung en gång...

Väntar på att Agnes ska ringa så vi kan leka. Hon sover väl fortfarande...
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0