Evelina se ha convertido en una pija...

Godmorgon godmorgon. Det är söndag i Barcelona och det regnar men det är lite mys faktiskt. Har precis städat lite, duktigt.

Fredagkvällen blev galen. Vi gick till Sutton, Barcas "snobbigaste" ställe, och jag säger då det vilket ställe. Alla män bar Ralph Lauren skjortor utan ett endaste undantag. Jag kände mig som en turist i min egen stad, var helt fascinerad och bara kollade mig runt omkring. På något vänster hamnade vi i Vip avdelningen, på alla bord stod det flera flaskor vodka, champagne, vin etc. Och det var bara att ta...Sjukt. Jag är inte riktigt van vid den världen. Jag har ju hört alla historier om hur klubblivet är i London men har aldrig sett något liknande i Barcelona. Men det var najs att pröva på något nytt.
Bästa var toaletten, utan undantag. Kände mig som en prinsessa med alla vackra speglar och inne på toan fanns det en knapp man kunde trycka på om man hade "kvinnoproblem", då skulle någon komma med lösning inom 1 minut.

Igår var det en soft dag, på kvällen hängde jag med Linda på invigning på en Brasiliansk festival och fotoutställningar på några barer. Men jag gick hem tidigt.

Idag får vi se vad jag ska göra, kanske tar en fika på stan.

I´m off. Ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0