Söndagsångest

Usch vad jag hatar söndagar. Känner inte alls för att gå och jobba imorgon.
Det var asball igår, jag å Ankan dansade hela natten på Razz, längesen jag dansade så mkt.

När jag gick av metron hemma hos mig märkte jag däremot något konstigt en kille kollade konstigt på
mig och följde efter mig ut på gatan. Där han började prata med mig, först fråga han efter vägen till ngt ställe sedan började han fråga mig om jag hade mobil och pengar. Jag började gå därifrån och han gick efter...slutade med att jag började springa...och han med. Men som tur var så var det två killar som stoppade honom..

Usch jätteläskigt :(

Det är det enda dumma med Barcelona, alla dessa jävla ficktjuvar....

Kommentarer
Postat av: Emms

Låter läskigt! Du får inte gå själv hem på kvällen!

2008-11-30 @ 17:58:22
Postat av: Anonym

Nu hade du tur!!!! Du får inte gå hem själv på natten!!! Lova det!!! Det kan ju hända värre grejer än att bli rånad. Skaffa ett överfallslarm. Vi har ett som du kan få. Ta en taxi nästa gång du ska ta dig hem ensam!!

Puss o kram Katharina

2008-11-30 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0