Friday night

Sitter och pimplar lite rödvin. Så skönt med fredag! Por fin! Ny hembiljett bokad, 19 december-27 december. Så familj och vänner, ni får träffa mig. Dvs dom om som vill....: :)
Någon som har lust att hämta mig fredagkväll på landvetter?

Ikväll blir det utgång med Magda och Lauren, det ska bli väldans trevligt faktiskt. Ska upp till Gracia och ta några öl först. Sitter i mitt Acne fodral som jag bara har använt en gång, och jag köpte den i mars. Jag är konstig...

Hoppas ni mår bra där hemma i kylan, som har nått Barcelona nu med. I helgen ska det bli under 20 grader! Fryyyyser!

Besiiitooos

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! Under 20 grader.. "stackars" dig. Här hemma är det "bara" minus och frost =P Ha det så kul ikväll! Un beso

2008-11-01 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0