Jueves

Letar flygbiljetter för fullt. Det är inte lätt för 5 öre..
Att det ska vara så himla dyrt. Frågan är om det är värt det? Fast jag vill hem över jul...
Känns på något sätt fel att fira jul här. Eller ska det bli min första jul som jag inte firar med min familia?
Usch jag vet inte.

Efter jobbet idag tog jag en öl med min lilla Bego...la catalana/vasca. Mys!

Planer för helgen? Imorgon ska jag ev. ut med Magda och Lauren på en pijo utgång :)
Lördagkväll ska jag på fiesta i norra Barcelona, det blir spännande...


Sitter själv hemma, sådär kul. Gillar inte att vara själv nuförtiden. Saknar en speciell person...
Lika bra att gå och lägga sig.

Besitos


Kommentarer
Postat av: Katharina

Hej!

Det verkar ju som att man får tillbaka pengarna på biljetten om man reklamerar den. Gör det så fort som möjligt sedan kan du boka en ny. Då har du inte förlorat pengar. Det är klart att du ska komma hem till Skara över jul!

Kram från ett regnigt och kallt Sverige

Katta

2008-10-31 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0