I'm on a dieeeet!

Jag vill få bort lilla putmagen.
Jag går upp tidigt går ut och går/springer innan frullen.
Har bara ätit nyttigt idag. Sallad, grönsaks soppa... (okej slank ner en liten bit kladdkaka, men jag kunde inte hålla mig)
frukt, frukt och ännu mer frukt.

Men nu sitter jag här hungrig ca. 22.40. Skulle allt sitta bra med en donken burgare, och det tar ju inte långt dit med bilen. Fan.

Jag hatar att vara nyttig. Ska trycka i mig lite keso innan jag somnar. Puuuuust.....

Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: emma

Haha! Jag satt också och var hungrig igårkväll men hade bestämt mig för att inte äta något mer! Dumma nyttigheter!

2008-09-04 @ 13:57:20
Postat av: emma

emma: ja man blir ju inte mätt av att vara nyttig:P höhö

2008-09-04 @ 16:32:39
URL: http://noirblanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0