Mi vida


Cena de Regus (hace casi 1 año!)

Jag förstår inte hur snabbt tiden går, jag blir rädd. Jag har bott i Barcelona i mer än 1 år.
Jag vet inte vem jag var när jag kom hit. En liten blond, svensk tjej (är jag väl iofs fortfarande) med halvdan spanska.
Allt nytt och spännande men så kom den hemska hemlängtan efter någon månad och man grät väl någon liten skvätt varje kväll. Den gick över och har iprincip aldirg kommit tillbaka igen. Klart man längtar hem men nu är man van att vara ifrån sina nära & kära en längre tid. Det är helt otroligt vad man växer som människa på så kort tid.
Är inne på mitt 21:a år och har inte längre mitt körkort på prövotid.

Inatt hade jag väldig ångest över min framtid, jag vet inte vad jag ska göra. Vad vill jag med mitt liv?
Kommer man någonsin få svar på det? Barcelona har blivit mitt hem....

Jag hoppas i alla fall att jag som 80åring och se tillbaka på mitt liv och känna mig nöjd, oavsett vad jag än kommer att göra....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen där är ju jag =) Vad mycket roligt vi har gjort vännen. Hoppas vi kan fortsätta hitta på massa skoj när jag kommer ner snart! Jag är övertygad om att du kommer hitta på massa kul, var inte orolig. :)



Besitos!

2009-02-27 @ 16:46:13
URL: http://www.hannadelatorre.blogspot.com
Postat av: evelina

hanna: jaaa massa kul har vi gjort! å ännu roligare när du kommer:D:D:D:D

2009-02-27 @ 20:39:14
URL: http://noirblanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0