Viernes..aiiii!



Por fin findeee! Värmer upp med att lyssna på bra musik, måste komma lite i stämning!
Som jag redan har nämnt i ett tidigare inlägg, dock på spanska, så blir det födelsedagsmiddag idag på Pepino!
Det blir najs! Väldigt najs!

Imorgon är det alla hjärtans dag...bufff....får se vad det blir av med det. Har nog iprincip aldrig fått en ros av en man denna dag. Hände en gång på högstadiet och av en gubbe på Johnny Depps restaurang i Paris, iofs var jag i sällskap av min dåvarande pojkvän, så jag ska väl inte klaga. Inte alla som har firat denna dag i Paris (men väldigt många...).

Hoppas alla mår bra! Börjar bli dåligt med kommentarer! Kom igen! Vill ha lite respons!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0