Planeando...

Helg innan löning, sådär halvkul, hatar att snåla! Därför har jag redan börjat planera nästa vecka...
  • Ut och springa minst 3 ggr (har bara hunnit sprungit 1 gång denna vecka.
  • Baka kanelbullar
  • Köpa katalansk grammatikbok
  • Unna mig något nytt klädesplagg
  • Klippa mig, ruskigt sugen att göra en "Malin" och klippa av det. Har alltid haft låååångt hår
  • MANDO DIAO KONSERT
  • Skicka brev till min moster
  • Försöka köpa London biljetter
Det är mina planer än så länge, får se hur mycket jag hinner med.
Nu ska jag fortsätta att kolla på Sex & the city, går igenom hela boxen!
Ciaoooo
xxx

Kommentarer
Postat av: malin

ja, det vore mysigt. kan du inte komma till oss? vi ska ligga pa terassen hela dagen om det ar fint vader :) kan vi snacka skit & dricka ol!?

PUSS

2009-03-26 @ 23:00:51
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0