Tuesday

Jag ar jatte ledsen for dalig uppdatering men jag har fortfarande inte internet hemma men pa sondag ska jag och Amanda flytta sa da kommer jag att kunna skriva mer.

Det flyter pa, idag ska jag pa min andra intervju, far se om denna gar battre. Svart med jobb nu!
Igar var jag och Amanda i Manly, hur fint som helst. Var ute och gick i ett naturreservat och fick se min forsta orm och massa stora spindlar. Jag har nog aldrig skrikit sa hogt forut. Men det fick vara vart besvaret for det var otroligt vackert. Aterkommer med bilduppdatering snart!

Har hort att ni fortfarande har otroligt mycket sno hemma, helt sjuk kansla nar jag sjalv sitter i 30 graders varme.
Vilka ar det som laser bloggen utav mina vanner? Vore kul och veta! Jag lovar att uppdatera mer nar jag har internet hemma om jag far lite mer kommentarer:)

Saknar er alla valdigt mycket!

Stor Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Jag läser! Så mer uppdateringar och bilder! PUSS

2010-02-02 @ 08:12:00
Postat av: malin

jag laser ocksa. & saknar dig. ta hand om dig!

2010-02-02 @ 15:31:42
URL: http://heymalin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej gumman! jag läser osså! :) När ja kommer ihåg att den finns! Fasen va fint att ha sol och varmt. Här är det tok snö storm idag, går knappt att gå ut å röka! Meeen, om 5 dagar åker jag till Dominikanska, vi hitta billiga biljetter så de blev lite tidigare än beräknat! Hoppas du mår bra, och lycka till me jobb sökandet!! kramar

2010-02-03 @ 18:48:03
URL: http://www.res.se/blogg/waleij
Postat av: evelina

puss pa er alla

2010-02-05 @ 00:34:49
URL: http://noirblanc.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hanna Banana läser... ;-)

2010-02-06 @ 09:11:54
Postat av: zaaaarah

men GÅ O DÖ MED DINA 30 GRADER! jag fryser ihjäl & måste snart amputera mina fötter pga köldskador. BUHU, stackars mig! miss ya baby! <3

2010-02-17 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0