Att resa

Skulle ha lagt upp lite bilder från resan men min uppkoppling verkar inte riktigt tillåta det idag tyvärr.
Det här med att resa är en drog, man vill bara ha mer och blir aldrig riktigt nöjd. Klart att man kan längta hem ibland och visst så blir man trött av att alltid vara på resande fot men när man kommer hem så tröttnar man fortare än vad man trodde på vardagen.
Min nästa resa jag vill lägga mycket pengar på är utan tvekan Sydamerika, mycket beror såklart på att jag kan Spanska flytande.
Idag ska jag jobba och även imorgon, så det är back to real life nu.
Ska läsa lite i Shantaram innan jag kilar iväg till jobbet.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

linnet Agnes har finns på HMs hemsida i alla storlekar=)

2010-05-26 @ 10:18:50
URL: http://jeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0