Gårdagen och dagen

Efter många om och men så satte sig jag och Emelie på bussen på Lidköping för att hooka upp med Camilla. Vi hamnade hos hennes vän Lina inne i stan och drack vin. Det var chill...
Efter 11 någon gång bestämde vi oss för att dra ner till Stadt, där hängde vi i Pianobaren (ja jag vet att det numera heter Sally's men eftersom min mamma döpte det till Pianobaren för X antal år sen så tänker jag fortsätta kalla det så). Efter någon drink kände vi för att svänga till det lite och begav oss mot dansgolvet och det var....
hmm, ja du, sämsta dj:en. Och då menar jag sämre än t.ex. Olins eller något annat uteställe i trakterna. Jag brukar inte ha något problem till att dansa till "mainstream hits" som är just nu och visst slängde dj:en in någon sådan ibland men majoritet av hans låtar lät så här "dunk, dunk, dunk,ooouuuh summer summer, dunk, dunk, ooouh the summer is gone". Technolåtar med någon tjej som sjunger i "refrängen". Ni hajar...

Tacka vet jag att gå ut i större städer då kan man gå till klubbar som spelar musik som man gillar.
Jag har en förkärlek att skaka loss till The Knife...

Hur som helst, jag har väldigt mycket att göra idag. Jag och min syster ska handla mat, baka tårta, laga mat etc...
För idag ska vi ha, för första gången, födelsedagskalas ihop. Hon fyllde år den 26 oktober och jag fyller den 14:e november. Det blir ingen stor grej bara de närmsta (mina systrar + barn, som blir rätt många ändå) och så Anni.
Vi ska laga indisk gryta med raita och poppodums till...

Ha en fin lördag!
// E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0