Då var det söndag igen...

Jag får ursäkta för den dåliga uppdateringen nu i helgen men det har varit mycket på gång...
Igår var det som sagt högskoleprovet och om jag har rättat helt rätt så gick det väl helt okej för att vara första gången ...
men jag kommer nog inte göra det någon mer gång, var rätt ovärt egentligen att jag gjorde det, men men...

På kvällen igår var det utgång som gällde, här i Skara och jag hade det ganska trevligt faktiskt men Olins är ju Olins. Har ingen aning om var det va för folk som var ute där igår, kände knappt någon...

Var så grymt skönt att vakna imorses och ställa tillbaka klockan 1 timma. Jag som annars sover ganska länge på söndagar var uppe strax efter 9..

Nu ska jag ta tag i denna dag!
Tjaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0