Önskelista

 Har filat lite på en önskelista till min födelsedag (ja, jag vet att det är mer än 3 veckor kvar)

  • En laptop
  • En jäkligt snygg kille (japp jag kan vara rätt ytlig ibland). Gärna grymt snygga kläder också...
  • En större garderob,  gärna en walk-in closet
  • En mysig 2:a på söder
  • Ett obegränsat konto
  • En fin lägenhet till mig och Martina i Barcelona
  • Något "eget-gjort". Jag har knapat ihop album, planscher, böcker och liknande till mina vänner men aldrig fått något själv. Så därför önskar jag det :)
  • Glömde, killen får gärna kunna sjunga också. Brunt hår och bruna ögon är ett plus i kanten det med....
  • En resa till Nya Zealand
  • 2.0 på högskoleprovet
  • En låt som någon har skrivit till endast mig
  • En mer fit body tack
  • Moneybrother konserten den 17 november i Skövde
  • MER kläder (haha, hmm...)

Ne nu får det räcka så länge. Håll utkik efter updates...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0