Lördag

Gårdagen blev lite smått flummig. Bokade flygbiljett till Barcelona, 23 september landar jag och jag har förhoppningsvis redan boende och jobb. Känns gött! På kvällen drog jag och Emma först hem till Robin och myste, satt och tjötade. Sedan drog vi vidare på kräftskiva på Kållandsö, spännande! Vi kom precis när festen nådde sin topp sen gick det bara utför så vi blev inte kvar så värst länge ändå. Men det var trevligt ändå. Blev erbjudna Coldplay biljetter i Sthlm den 18 september, ja tack! Konserten 7 november 2005 i Globen var ju grym!

Idag blir det chill med mor min och sedan på kvällen är det kräftskiva som gäller igen.

Ciaooooo
Jag är lyckllig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0