Navidad



Väskan är uppackad på nytt. Kläderna är invikta i garderoben.

Det känns konstigt, väldigt konstigt. Sverige var kallt och mörkt men jag trivdes så...
Hemma hos min kära mor & katt, i vårat hus, som jag förövrigt aldrig mer kommer att sova i.
Konstig känsla.

Underbart att träffa alla vänner. Skulle helst aldrig vilja vara utan dom.

Blev erbjuden en lägenhet i Stockholm, kändes otroligt jobbigt att tacka nej.
Men som Agnes brukar säga;  kommer tid, kommer råd...
Saknar dig föresten...

Väntar på att en tvätt ska bli klar, sen ska jag ge mig ut på stan.

Besitos

Kommentarer
Postat av: agnes

te echo de menos. te quiero, siempre.

2008-12-28 @ 16:33:54
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0