Söndag

Nu är vi här i Barcelona nöjda kan jag meddela, när "vi" vann igår.

Helgen har varit bra, men alldeles för kort som vanligt. Hatar när helger bara flyger iväg...
I fredags var jag ute och svirade med min gamla barndomsvän Faniel, hans polare, Agnes, Robin, Marcus och Elin.
En mycket trevlig kväll, som avslutades inte helt oväntad på Pepino (utan tvekan det populäraste stället i Barcelona just nu).

Igår var jag ute och gick en långprommis och sedan gick jag hem till Elin för att baka lussebullar. På kvällen myste jag med Robin och Agnes, kollade idolfinal och på matchen.

Planer för dagen? Inte många, chilla och göra sig redo inför sin sista vecka i Spanien, eller ja jag kommer ju tillbaka...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

norge möter spanien i finalen i handbolls em. heeeeeeeejjjja norge! ;)

2008-12-14 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0