Björn

Björn Gustafsson har tagit Sverige med storm (iaf vi tjejer). Det verkar som var och varannan vill gifta sig med denna unge herre..
Jag skulle nog fundera lite på det  if he popped the question men just nu känns det faktiskt som om jag skulle överväga ett ja..

Man blev ju så kär när han läste denna dikt på Melodifestivalen...

vad är kärlek?
när det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka
när du fnissar som en liten flicka
när man känner något man can´t deny
when the eagels fly over mountain high
när all oro är som bortblåst och försvunnen
när simba återvänder i lejonkungen
när man bara drar replik för att slippa krångla
min pappa är rik, vill du hångla?
om man spärrar upp sina ögon och tittar
bak med huvudet ut, då ser man galen ut
det hör egentligen inte hit,
det är bara en grej man kan göra
när jag dansat med elin en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk, jag var kär hon drack rom
när elin sa att jag var den vackraste som finns, såg
in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
våga styr som en kapten
våga fall som ett löv
våga chansa och se hur det går
vad är fegt, vad är mod, what is love
baby don´t hurt me, don´t hurt me no more
från en afton som doftar lite vmca
tack göteborg ni är kärlek för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0