Domingo

Nu är jag till och med ännu tröttare än vad jag var igår. Phuuu..
Blev lite lätt utgång igår med. Fast vi chillade bara och idag har jag sprungit runt i stan och gått på två museer. Första söndagen i varje månad är en massa museér gratis här i stan.

Hörde precis att det är typ stöstorm hemma. Inte avis! Fast idag har det faktiskt varit rätt så dåligt väder, man har blivit lite bortskämd av all sol.

Börjar känna mig riktigt hemma i lägenheten! Så jag säger som Hanna..
"livet leker och jag gillar att leka"

Tjaaaooo

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ser att du tog efter mitt uttryck.. nice ;) Har haft en superkul helg med dig sötnos, du är störtskön! Tack för macka och sovplats förresten hihi.. Ses förhoppningsvis i morgon i bytet. Stor kram Hannapanna

2008-02-04 @ 01:21:01
Postat av: e.

Hanna: Jag med, du är grym! Ja om vi inte ses får vi allt bestämma ngt i veckan!kram på dig

2008-02-04 @ 10:47:39
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0