Oj oj oj

...så ttrött man kan vara! Efter många om och men så drog jag ut igår med min klasskompis Hanna. Supersöt tjej! Och nu ångrar jag mig inte en sekund vi hade jättekul. Först var vi på någon bar i Barrio Gotico, där beställde in en kanna Sangría, så gott! Framåt småtimmarna drog vi vidare till en latinoklubb, där det inte var några turister, svingött! Vid sju tiden ramlade vi hem till Hanna, sov där för jag vågade inte gå hem själv. Duktigt va mamma?:)

Idag så åkte jag å Hanna till Gracia för att äta pannkaksbrunch med några vänner. Jättemysigt! Christin bor med en bög från usa/mexico som var supergullig!

Nu sitter jag här hemma igen i lägenheten. La familia ska iaf ut, vet inte hur jag ska göra:S Vi får se..

Ha det bra där hemma! Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0