Update from BCN

Denna kväll är det ingen pigg Evelina som skriver. Efter skolan idag begav jag mig ut själv på jakt efter baslinnen, min garderob skriker efter såna. Jag gick in i varenda affär, eller ja alla billiga kedjor som Zara, H&M och Bershka. Tror ni jag hittade något? Ne iaf inte något vanligt vit baslinne som skulle passa. Hur svårt kan det bli?Det enklaste som finns typ...
Eller ja tillslut hittade jag ett som får funka så länge för 4,9?. Istället köpte jag ett najsigt linne med tryck från H&M (så jäkla gött att det finns här med) och en tröja från Zara. Usch får egentligen inte shoppa, men vad gör man. Härnäst står nya skor på listan....

Igår kollade jag och Malin in 2handshoppingen här i stan. Hittade en gata nära oss med massa 2hand butiker..
Fanns väldigt mycket snyggt men till våran besvikelse var allt ganska dyrt. Inte som att gå till Kupan (Röda korset) hemma i Skara....
Hittade ett par riktigt snygga bågar, lite liknande pilotmodellerna från Prada. Yeah!

Well well, ikväll väntas lite plugg, kanske en film? Och imorgon är det fredag, gött de! Helgen är hitils ganska oplanerad, givetvis utgång iaf...
Är bjuden på förfest hos min nyfunna kära vän Hanna på lördag för hennes lägenhetskamrat ska flytta. vi får se om jag sviker la familia och är med henne istället.

Idag när jag var påväg hem i skymningen så fick en sån skön känsla. Staden var så underbart vacker. Jag tänkte, bor jag verkligen här? Jag fattade liksom inte riktigt.. Till alla ni som aldrig har varit i Barca, åk dit genast!

Hoppas ni har det bra där hemma! Miss you all!
Kärlek// E.

P.S
Jag fick beröm av våran dramalärare Horacio idag. Wei!
D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0