Helgen

Då var det söndag åter igen. Känns lite sådär vemodigt att man ska upp imorgon igen.
I fredags var jag först i skolan på förmiddagen sen så drog jag Erik och Emir ner till stranden. På kvällen hänkade jag på Sofi och Emma till norra Barcelona för att gå på konsert, var en rikigt underbar sommarkväll. Natten spenderades i Barrio Gotico, barrunda på tapeten. Igår körde jag, Ragna, Kalle och Malin en runda på stan, avslutades med middag på Rosa Raval. På kvällen var det dags för hej-då fest för Ida & Jeanette, maskerad vart det. Min fantasi var inte på topp och jag orkade inte köpa några maskerad-kläder, så det blev en gammal hederlig toga-outfit a'la studentveckan. Jag var dock inte i mitt esse den kvällen så det blev tidig hemgång för mig och Tina.
Väntar på att det ska spricka upp (ska göra det enligt smhi), vill ha sol ju! Det är ju helt sinnessjukt bra väder hemma. Jag är blek som snö igen, tråkigt!

Ska försöka få lite plugg gjort nu. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0