Mejor mejor

Då var andra dagen avklarad och idag känns det 100 ggr bättre än igår aunque dagen började sådär. Försov mig (eller ja trodde att jag hade gjort det) och kom tidigast till jobbet innan alla andra. Inte så vidare värst kul, hann ju inte ens äta frukost.
Men förutom detta så gick allt jättebra. Fick ringa och "pedir regocidas" idag med, todo en español! wieho!
Hon tjejen jag jobbar mest med Agneizka, är verkligen supersnäll! Vi har skit kul ihop..

Hallå vart har alla kommentarer tagit vägen? Inte fått en enda på väldigt länge...

Nu ska jag laga lite kvällsmat, sen måste jag plugga på "kontorsord" (t.ex. häftapparat..)

Puss på er där hemma

Saludos. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellu!
Vad kul att du verkar trivas på din praktikplats! Ang. jobb...skicka ett mail till Thomas o fråga redan nu. Om de behövr nyanställa någon så är det väl bra att vara ute i god tid.
Längtar du hem?? Det gör inte jag. Fasen jag åker ju hem om en månad. Tiden går såååå fort! Amanda o Gabbi är här nu. Tyvärr så har Amanda varit sjuk så idag har hon varit hos doktorn och fått medicin.
Saknar dig!
Kram Sis

2008-03-28 @ 10:50:13
Postat av: Widlund

Jag lägger väl en kommentar då, den får bli i stil med att,
slit inte ut dig med tanke på vad jag läst dom senaste inläggen har du varit för trött för att skriva
=)
då är man trött..

2008-04-01 @ 16:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0