Cásate conmigo




Mina chanser att äntligen få träffa min framtida make Gerard Piqué har ökats.
En god vän till mig Lauren jobbar som personlig tränare på ett lyxgym (Gerard tränade där förut) och har väldigt täta kunder. En utav dem är Henrys fru och  de håller på att bli riktigt goda vänner, hon bara väntar på sin första inbjudan till någon tillställning där Barca killarna kommer att befinna sig. En annan utav hennes kunder bor granne med ingen mindre än Zlatan och hon har faktiskt börjat hänga med Helena Seger.

Min väg till Gerard har helt plötsigt blivit lite kortare..

Håll tummarna för mig sis plau, för han ska bli min.

Kommentarer
Postat av: malin

amen duuu, det dar fixar ju du!

jag sag att du ringde nu, jag jobabr ju till nio. men jag sag ditt mail om lordag iaf. kul!!

ska vi forsoka ses innan?

PUSS <3

2009-12-09 @ 19:09:41
URL: http://heymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0