Viva la vida



Väldigt glad efter en grym helg. I fredags Depeche Mode konsert, oj vad vacker Enjoy the Silence är live, jag rös.
I lördags åkte jag till Vic, som ligger uppe i Bergen. Hade det väldigt mysig och en mkt rolig utgång fast mådde väl sådär på söndagen. På tåget hem till Barna lyckades jag välja ett tåg som var fyllt med 13 åriga katalaner som hade varit i väg på kollo och jag lovar de var allt annat en tysta. Höll på att få panik....

Veckan är redan fullt planerad.

Tisdag - Träffa Bego snabbt och sen middag i Sant Gervasi och Barça-Inter eller Crappy Tuesdays beroende på hur jag känner mig.
Onsdag - Sushi med Hanna
Torsdag - Öl med Paul (antagligen)
Fredag - Carin 25 år och Zarahs hejdå/födelsedagsfest
Lördag - Penelope opening party (med Boris, Christina etc)
Söndag - DÖD (mamma ring mig inte denna dag tack haha)

Men jag är ung så detta schema ska inte vara några problem alls och sen måste jag ju faktiskt njuta fullt ut av min sista tid i Barcelona.

I'm off.

xxx

Kommentarer
Postat av: agnes

oj, fullt upp! men det ær bara att køøøra! hærda vettu;) PUSS hun!

2009-11-24 @ 08:32:43
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0