lo siento.

Jag ursäktar för ganska så tråkiga blogginlägg. Det var inte bästa tidpunkten i mitt liv och starta om bloggen då har inte haft så mkt tid över. Vad händer i mitt liv förtillfället? Kvar i Barcelona är jag, nästa vecka åker jag till London och hälsar på Cat och Georgia! Behöver en liten avstickare. Jag har så mycket mer och berätta men det går liksom inte. Inte nu.

Nära & kära, om ni är mer nyfikna på mitt privatliv så får ni maila/ringa, för jag kommer inte skriva så mkt om det i min blogg, tänker snarare lägga ut mer foton osv.

Ska iväg och "tomar algo" med min gamla vän Diego. I am off....
Adéuuuuuuuuuuu



El Verano 2009








Oh love don't let me go 
Won't you take me where the street lights glow
I can hear it coming
Like a serenade of sound
Now my feet won't touch the ground

Oh Oh Oh

Gravity release me
And don't ever hold me down
Now my feet won't touch the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0