Tillbaka till huvudstaden

Känns som jag fortfarande lever i min väska. Hinner inte packa upp förs än jag ska iväg igen.
Har besök från Barcelona, av min fina vän Begoña. Vi spenderade först 2 dagar i Göteborg, nu är vi i Skara och ikväll åker vi mot Stockholm. Ska bli riktigt kul att visa Stockholm för henne, speciellt när det är så fint väder.
På måndag går flyget mot Barcelona, där jag ska spendera 3 hela veckor. Längtar så! Ska bli underbart att se alla mina vänner igen!
Men i Juli då ska jag faktiskt vara hemma, då jag ska jobba. Skönt med lite extra pengar till hösten då man ska bli fattig student. Måste kila nu, ska snart iväg och luncha, spansk mat blir det!
Stor kram!
E.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Låter hur fint som helst!

2010-06-02 @ 19:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0