Snooze

Jag har aldrig varit en sån där som sovit till 1 på dagarna utan alltid när jag har varit ledig så har jag ställt klockan runt 9-tiden så jag inte skulle sova bort en hel dag. Men nu på äldre dagar, speciellt nu när jag jobbar och inte går i skolan längre, så sover jag mer än någonsin. Jag har upptäckt  hur underbart skönt det är att somna om 10 gånger innan man går upp och den här sommaren har inte varit den bästa heller så jag har ju inte missat något fint väder ute. Sen ett annat plus i kanten med att sova är att det är ett grymt gratis nöje, som inatt så drömde jag en så jäkla bra dröm, lite tråkigt att vakna och inse att den inte var sann men det är smällar man få ta helt enkelt.

Sova is helt enkelt the shit

you electrify my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0