Yesterday

Det var en bra dag igår, en degig bra dag. Soppalunch med Mandy, jag var glad för att jag var nyttig för första gången på ett jädra bra tag men den lyckan höll inte i sig länge. Väl hemma hos Mandy moffade vi i oss ett ton lejonet och björnen glass, banan/choklad smak på den. Jag och Mandy har alltid varit svag för banan och choklad tillsammans. Sen på kvällen blev det inte bättre direkt då jag moffade i mig en pizza med Johannes. Hur som helst (kan ju inte vara allt för intressant och läsa om mina matvanor) så var det en bra dag. Avslutade den på stadt i goda vänners sällskap. Sa hejdå till Petter och Martin som flyttar upp till Stockholm idag, lycka til grabbs! Fast jag kommer ju upp om lite minder än 2 veckor så det var ju inte direkt ett "nu-syns-vi-inte-på-skit-länge-hej-då" och Petter klargjorde ju faktiskt igår "sova-över" reglerna hos dem, fast tur är så ska jag ju sova hos Anny Banny (kom på ett nytt smeknamn där ja).

Beställde ett paket från nätet häromdagen med en ny fräsch(?) skinnjacka men mitt bajs visakort funkade tydligen inte (förstår inte varför?) så nu fick jag en faktura istället. Jobbigt ju, jag vet knappt hur man betalar fakturor (bra jobbat evelina).

Nu ska jag kila och knega. Ska sälja ruskigt många sportartiklar idag tänkte jag. Får se hur det går...
Kom och hälsa på mig vettja!

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0