Arn

Jag sitter och lyssnar på ledmotivet till Arn, Snö med Laleh ,och är helt tagen.
Filmen om Arn som jag såg alldeles nyss här hemma i Skara (Arns hemtrakter) var så underbart vacker.
Kände igen mig på flera platser och jag måste medge att naturen häromkring är slående vacker. Trakterna kring Billingen, Hornborgasjön, Kinnekulle etc är verkligen speciella och det tänker man kanske inte på. Nästa sommar, om jag är hemma då, kommer jag ägna mer tid åt att vara i naturen. Kanske låter löjligt men jag menar det verkligen.
Hade inga höga förväntningar alls på filmen, hade tänkt mig att den skulle vara ganska överskattad och waist of money (dyraste filmen i Sveriges historia) men nu i efterhand så längtar jag bara till nästa film.

Jag behövde verkligen det här. Är såklart fortfarande arg över min mobil (läs inlägget innan) men nu ska jag sova och göra mig redo för lite reashopping imorgon. Måste ha en ny jacka till Barca..

Godnatt

image119
Bild: Film i Väst

Kärleken mellan Arn och Cecilia spelar såklart en stor roll till varför jag sitter här och bara ler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0