Dagen efter.

Då var julafton över igen. Fast det är inte slut på julklappsutdelning (blir både det idag och imorgon), vi har konstig och stor släkt...
Det var en riktig mysig julafton igår fast snön lyste med sin frånvaro, tråkigt! På förmiddagen kom Anni hem till mig och vi bytte julklappar. Fick lite bra och ha saker till Barcelona. Sedan så tog jag och min syster oss en lång promenad på ca 1 timma. Vid halv tre tiden åkte vi hem till en annan syster och resten har ni nog redan koll på (kalle-anka, julmat, julklappsutdelning etc). Även detta år fick jag vara tomte...

Våran familjs nya lek, att alla skulle köpa var sin grej för 50 kronor och sen att vi skulle tävla om dem, blev en hit. Längesen jag skrattade så mycket. Orkar inte riktigt förklara hur den gick till men den kommer med största sannorlikhet bli en tradition.

Idag blir det party party. Blir nog najs..

God fortsättning! Adios.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ikväll blir det verkligen party:) Vilken tid ska vi vara hos dig?

2007-12-25 @ 11:58:41
URL: http://liínna13.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0