En hektisk helg över

Då var äntligen helgen över, har som sagt jobbat iprincip hela tiden. Men jag trivs jättebra på Cesarstugan, verkligen! Så snälla och söta tjejer som jobbar där, vi har jättekul ihop. Vi planerar redan avslutningsfesten när julborden är slut..

Imorgon blir det jobb på tegla igen och det är jobbigt på ett annat sätt. Men det är skönt med lite variation..
Något som är jobbigt med att jobba så mycket som jag gör just nu att jag inte har tid över till något annat. Men det kommer ju bara vara såhär fram till jul.

Har glömt att nämna en sak för er, i torsdags när jag var i Norpan så ringer min mamma och säger att dom hade ringt från skolan i Barcelona och dom kommer nog ringa imorn igen. NERVÖST! Får ha mobilen på mig hela dagen...

Aja, I'm off
Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0