Hej då

Börjar redan få ångest hur jag ska hinna med att säga hejdå till alla eftersom jag har vänner lite här och var i landet. Som tur är kommer många hem över jul, men hur sjutton ska jag göra med dom som inte är härifrån? Som till exempel min goda vän A som bor i Göteborg. Måste verkligen ta tag i att åka dit...

Usch varför har jag redan ångest över det? Det är ju ca 1 månad kvar..
Fast vad är 1 månad. Det har gått ett halvår sen studenten och det känns som igår.

Fast man kanske inte måste säga hejdå till alla? Det är ju inte så att jag ska flytta till Gobiöknen och ha noll kontakt med omvärlden. Vissa bekanta, som jag knappt aldrig träffar, sådana man nästan bara pratar över msn nu för tiden, dom kommer ju inte märka om jag är i Barcelona eller i Skara.

Ska väl krypa ner i sängen snart. Trött efter jobbet!

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0