Nervös

Är hemma nu en snabbis från jobbet. Dom kommer snart ringa från Barcelona, jag är något så sjukt nervös...
Dom kan ringa vilken sekund som helst..
Eller så ringer dom i eftermiddag. Shit...

Andas!

Update:
Har precis lagt på telefonen. Är helt skakig och jätteröd i ansiktet...
Fick prata med en jättetrevlig kvinna vid namn Eva. Hon ställde några frågor på svenska och sedan fick jag prata med en spanjor som intervjuade mig. Har inte pratat spanska på hur länge som helst....
Men det gick bra, dom sa att det märktes att jag hade varit mycket i Spanien. Bra uttal och så. Jag kommer få slutgiltigt besked om c:a 1 vecka per mail. Jag har aldrig varit så nervös som jag är nu.

Snälla, snälla,snälla...
Jag måste komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0