trettonde december tjugohundrasju

Kan det inte bara bli måndag snart? Så det blir slut på allt jobb! Första gången jag längtar till en måndag..
Då ska jag panik köpa alla julklappar. Våran familj har kommit på en jätterolig idé till julafton, eller ja min storasyster kom på den, alla ska köpa var sin present för ca 50 kr (även barnen) sen ska vi lägga alla dom i en hög och sedan köra någon slags tävling (har inte riktigt fattat). Aja vi får se hur det går med den saken...

Igår bestämdes det lite nya saker angående Nyår. Det kan ev. bli så att jag är i Sthlm, det nalkas middag och fest! Kan bli en riktig hit men det är inte helt spikat ännu men jag bryter inte ihop om det inte blir av..

Jag har fått flera frågor om varför jag la ner bilddagboken. Varför inte? Det är ju inte en så stor grej. Jag tror det snart kommer bli samma fenomen som med Lunarstorm, att de äldre lämnar plats för de yngre. Måste ju medge att den utlösande faktorn till detta var när "alla" ens elever på högstadiet började skriva till en och kommentera bilder. Det var då jag kände nu är det dags. Får se hur länge till man orkar med Facebook och bloggen. Jag ska försöka mitt bästa!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0