Trött men lycklig

Är jättetrött efter jobbet trots att jag inte jobbade lika många timmar idag som jag brukar. Men antar att det beror på lite att jag inte sov så bra inatt, var helt uppe i varv efter beskedet jag fick igår..
En stor klump i magen försvann! Nu ska jag verkligen flytta till Barcelona och skolan verkar vara superbra! Åh jag är verkligen hur lycklig som helst!

Men lite skrämmande är det också.. Jag har aldrig varit hemmifrån längre än 3 veckor och nu ska jag flytta utomlands i minst ett halvår! Vem vet det kan mycket väl bli längre. Kanske träffar mitt livs kärlek och blir kvar där och skaffar barn, who knows?

Det är skönt att Martina och Malin ska med. Får mig att känna mig lite lugnare inför det hela...

Aja...

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0