Bästa familjen

Kalaset igår var mycket trevligt. God mat och trevligt sällskap, måste säga att våran "lilla" familj är underbar. När alla närmsta är på plats, syskon och deras respektive + barn, är vi runt 20 pers sammanlagt. Så vi kan aldrig ha ett litet kalas i våran familj. Har lite ångest över hur jag ska ha råd med julklappar när jag blir äldre hehe...

Det var väldigt trevligt att Anni var där också, kul att träffa henne igen. Kvällen/natten avslutades med häng i Hampus lägenhet där även Joel, Sütten och Petterson befann sig. Trevligt att träffa dom med..

Presenterna jag fick igår var pengar, parfym, en I <3 CPH tshirt och en bok om viner. Nu längtar jag ännu mer till min "riktiga" födelsedag då jag ska firas igen :)

Nu ska jag hitta på något kul tänkte jag. Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0