Date på LIU

Ringde till studievägledaren på Linköpings unversitet idag för att kolla om det finns någon möjlighet att prata med någon när jag kommer dit på torsdag. Och det var inga problem. Faktum är att jag ska hänga med en Carl (tror han hette så) 13-14 på torsdag och han ska visa mig runt och svara på alla mina frågor så gott han kan. Får se om det är något att ha...

Kom hem nyligen från Lidköping, hämtade upp min kära mor där och handlade födelsdagspresent till en viss person. Borde väl ta tag i julklapparna snart med. Frågan är bara när jag ska hinna? Iofs ska jag inte handla så många i år, i princip bara till familjen. Så någon tid i december borde det ju finnas?

Denna kväll ska jag chilla. Ser fram emot DHW...

Tjaaaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0