Jag har mött min drömkille

Har precis vaknat efter ha sovit i 2 h. Det behövdes kan jag säga!
Jag hade det jättebra i Norrköping och Linköping, dock lite stressigt. Det var så kul att få träffa Kristina igen!
Jag kom dit vid 9 tiden på kvällen i onsdags, så det var ju ingen idé att göra något då direkt. Vi bytte iaf födelsedagspresenter. Tack Kristina för örhängena! Jättefina!
 Tidigt på torsdagmorgon så begav vi oss mot Linköping för att gå på en föreläsning. Jag känner mig faktiskt rätt så stolt över att jag förstod vad läraren pratade om (enzymer etc). Iofs så var det i början av en ny kurs...
Sedan hade Kicki labb och då fick inte jag vara med utan fick hänga själv. Tog en kaffe och läste tidningar...
Vid ett så hade jag som sagt en "date" med en studievägledare. Jag hade förväntat mig kanske en tråkig 50 åring men åh vad fel jag hade. När jag sitter där och väntar så kommer det fram en lång kille med brunt hår och stora bruna ögon (lite lik Idol-Christoffer Hiding, fast ännu snyggare) och säger "Är det du som är Evelina?". Jag höll på att smälla av, skulle jag hänga med han i 1h? Jag blev nu helt plötsligt 4 år yngre och betedde mig allmänt löjligt. Bara satt och nicka och log åt allt han sa....
Han var en fjärde års elev på I-programmet och extraknäckte som studievägledare. Vi satt iaf runt 45 min på ett kontor och pratade. Sen så visade han mig runt på skolan...
Det jobbiga var att han dessutom var så ruskigt charmig! När vi sedan skildes åt och när jag mötte upp Kristina och hennes vänner igen var jag i en helt annan värld. Mina ben var helt skakiga och mina kinder var rosiga..
Dom fick höra om mitt tjat om killen resten av dagen. Jag har hans nummer och han har mitt men jag vågar inte höra av mig. Känns så patetiskt, vad ska jag säga/skriva liksom? Han var ju iaf 4 år äldre än mig...

På kvällen så drog vi hem till Kristinas vän Emese för att äta middag med henne och Pauline. Jättetrevligt var det! Tog massa flumkort med Emeses system (spice girls, sexy pose etc).
Lite senare på kvällen kom lite grabbar. Det visade sig att en utav dem kände en vän till mig från Skara, världen är liten ibland. Fast han pikade mig för min dialekt och höll för örona och sa att han inte orkade med den. Schysst kille! Vi drog iaf ut sen på Hugo's men det blev tidig hemgång för jag skulle upp så tidigt idag.

Nu ska jag snart iväg och jobba, hurra! Orkar verkligen inte...
Ha en skön fredagkväll, det ska inte jag ha...

Tjao.

Kommentarer
Postat av: erm

jag då? :(

2007-12-02 @ 04:55:09
Postat av: evelina

erm: men du är med min drömkille;)

2007-12-02 @ 09:27:44
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: Viktoria

Du vet vad jag tycker !! HÖR AV DIG GENAST !! du har inget att förlora vännen =) inte varje dag man träffar "drömkillen" ;) go girl !

2007-12-06 @ 22:47:03
URL: http://vickaaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0