Nära krock upplevelse

Iförmiddags när jag skulle köra till jobbet var jag med om något ruskigt otäckt, jag var nära att krocka och det hade blivit en rejäl smäl...

Jag kör i 90 på vägen mellan Skara och Falköping det är en lång raksträcka och jag ser inga andra bilar. Men helt plötsigt kör en bil ut från en utfart några meter framför mig. Jag får då tvärnita och eftersom det var väldigt halt får jag sladd på bilen och hamnar över på andra körfältet. Jag lyckas på något sätt få över bilen igen innan det kom bilar från motsatta hållet. Bilen som bara körde ut utan någon hänsyn alls är jag millimeter från att köra in i...

När bilen tillslut står stilla blir jag ruskigt arg och skriker i jääääääääääävla idiot och trycker hårt på tutan. Bilen som körde ut, förövrigt en gammal röd volkswagen kör bara vidare utan att ens kolla om det gick bra för mig.
Jag förstår inte hur han kunde missa mig för det var bara jag på vägen. Personen som körde borde inte få ha körkort!

Aja ska lugna ner mig lite. Är sjukt trött, sitter och funderar på kvällen. Festa eller inte festa? Vi får se...

Adios.

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, fy vad hemskt då blir man rädd!!

2007-11-24 @ 20:53:03
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: evelina

anna: jo jag var ju inte lite rädd

2007-11-25 @ 11:27:14
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0