Norpan!

Ytterligare en dag på Teglaskolan avverkad. Är inte tillbaka där förs än på måndag igen, lite tråkigt ändå...
Vilken skillnad det är på nior och sjuor! Jag kommer inte ihåg att man växte så mycket under sina trea år på högstadiet. Och då menar jag både på längd och mognad...
Man är helt slut efter man har haft en sjua! Det kastas suddigum och tjatas, "neeej det var han som kasta", "fröken han tog mitt suddigum" etc. Ni hajar...

Om någon timma ska jag bege mig mot stationen i Skövde och sen vidare mot Norrköping. Ska bli så kul att träffa Kristina igen och det ska bli skönt att komma iväg lite från stan. Är tillbaka fredag förmiddag, jobbar ju kväll på Cesarstugan. Segt!


Jag och Kristina på studentdagen
Bruna och glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0