Oslo bokat.

Ny dag, nya möjligheter som man brukar säga...
Men att dagen kommer att präglas av nya möjligheter känns ganska avlägset. Jag längtar faktiskt till på söndag då jag får jobba igen, känner att jag måste börja dra in lite cash...

Längtar även till nästa helg då jag ska till OSLO! Jag åker buss ända från Skara till Oslo tur och retur (byten förekommer) för endast 413 spänn, det måste vara ett kap ändå?
Ska bli så underbart att få träffa Agnes igen. Vi har inte sett varandra sen i somras och jag har sån abstinens...
Hon är verkligen ett kapitel för sig i min vänskapskrets, ingen är som henne, man vet aldrig vad som väntar. En partykväll med henne kan sluta hur som helst, inget vet. Att jag ska till henne dagen efter min födelsedag är ju bara ett plus, bästa födelsedagspresenten!

Första gången vi träffades var, hmmm, ja du hur ska man säga, väldigt speciellt. Jag tänker inte gå in på några detaljer här men vi kan säga såhär, jag var inte direkt road av hennes närvaro vid det tillfället :) Kommer du ihåg Agnes?

Kom på nu i skrivandets stund att min födelsedag är ganska obokad, jag har redan haft kalas för familjen. Visserligen så kommer kanske min moster å mina kusiner men det är inte alls säkert. Jag måste ju göra något kul på min födelsedag! Men vad...? Aja vi får se helt enkelt...

Ha en bra torsdag!

Ciao

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, OM jag kommer ihåg. en sån jävla bra grej! tyckte jag iaf:) ska bli så gött att se dig, och ingen är som DU! pussar i massor

2007-11-08 @ 15:46:37
URL: http://agneeees.blogg.se
Postat av: evelina

haha..så sjukt jäkla kul var det:P eller ja iaf inte just då (för min del)..men nu i efterhand
haha
love

2007-11-08 @ 16:35:38
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0