Vacker dag.

När jag drog upp min rullgardin imorses var jag som vanligt beredd på att det skulle vara grått ute, har ju varit det den senaste veckan, men icke sa nicke solen lös och ett tunt lager snö gnistrar på marken. Åååh...
Idag skulle jag ha velat varit ledig, tagit en promenad, fikat etc

Men jag är snart off to work. Suck...

Igår var en ruskigt bra dag. Eller ja den började med jobb men vd kl 1 så bestämde jag träff med Bella vid Gustafsson det blev en långfika på dryga 2 h och efter det åkte vi upp till hennes lägenhet och chillade lite. Vi kände då att vi ville hitta på något mer och bestämde oss för att åka till Skövde och käka. Det blev thaimat, my favourite!
Senare på kvällen kom Björn hem till mig. Vi tittade på Idol och Fredag hela veckan och snackade skit. Det var gött..

Det kändes bra att äntligen få träffa lite vänner igen. Har blivit allt för lite sånt den senaste tiden..
Men när jag tänker på mina närmsta veckor så kommer det inte finnas allt för mycket tid över.

Ha en bra lördag! Tjaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0