Förbannad

Jag blir så ruskigt förbannad. Jag förstår inte vad folk nu förtiden gör för att få synas, den bloggen jag skrev om idag tidigare blev jag totalt grund lurad utav. Jag ångrar mig att jag inte satte mig och läste igenom alla inlägg ordentligt och insåg att den var fake. Jag tänkte ju tanken hur sjutton någon vill spendera sin sista tid framför en data men tänkte sedan att ingen kan väl med att ljuga om en sådan sak. Men tydligen så finns det folk till det med...
 Förstår allvarligt talat inte hur personen som skrev alla dessa rader tänker. De flesta har ju på något sätt kommit ikontakt med sjukdomen cancer (ens förälder, syskon, vän etc.), jag allt för många gånger, och det är verkligen en hemsk sjukdom....

Tack Tora att du skrev den kommentaren, annars hade jag nog inte gått in och läst den "mellan raderna"...

// En mycket arg lurad Evelina

Kommentarer
Postat av: Tora

bloggen är borttagen ffs!

2007-10-09 @ 23:36:27
URL: http://amazinggrape.blogg.se
Postat av: evelina

tora: bra! var så ruskigt arg...
tack igen för snacket igår.

2007-10-10 @ 09:44:56
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: Anonym

haha, sucker

2007-10-11 @ 19:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0