Time will tell

Idag är det sista dagen som ledig, sen är det dags för work igen. Känner jag mig motiverad? Nej inte för fem öre (vilket är ganska lite pengar). Telenor har ringt igen och jag har tackat jag att komma på intervju men vet dock ej om jag kommer att infinna mig på den eller inte. Men jag tackade ja för att vinna lite mer tid att fundera. Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag ska göra av denna dag. Mamma pratar om lunch i någon grannstad, kan funka, syster pratar om powerwalking, kan funka det med. Time will tell helt enkelt....

Jag börjar känna mig lite lugnare om vad gällande min framtid. Om jag inte kommer in i Barcelona så drar jag mitt pick och pack till Nya Zealand. När jag var på resemässan på Street i Stockholm pratade jag lite med agency som annordnade work and travel resor till Kanada, Australien och Nya Zealand. Nya Zealand har jag alltid velat åka till för min ena syster som har rest jorden-runt två gånger säger att det är det vackraste stället på våran planet. Men nu när jag läser lite på deras hemsida blir jag även sugen på Kanada. Tänk er att få jobba i Whistler, det vore inte helt fel det häller. Men vi får se. Time will tell helt enkelt...



Bilder:
Pistkarta över Whistler
Karta över Nya Zealand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0