El amor

Det har varit en otroligt bra söndag trots halvtaskigt väder...
Jag satt och pluggade lite på förmiddagen på ett speciellt fik inne i stan där det jobbar en väldans söt kille och vi brukar alltid växla några ord när jag är där. Idag fick jag äntligen reda på vad han hette och vad han kommer ifrån.
Såklart från Argentina. Vi hann faktiskt prata mer än någonsin idag.

Han är så fiiiin! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Han har säkert flickvän...

Åh nu ska vi kolla på The Notebook. Jag kommer dö av kärlekssjuka.
Mierda


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi har också sett på notebook ikväll juh! Hihi.. OCH när vi satt på fiket blev Karla mamma! :D

2008-04-21 @ 00:11:48
Postat av: e.

hanna: ja när jag kom så hade dom hyrt den här hemma) wiee
neeeeej. åååh va kul:)

2008-04-21 @ 10:05:02
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0