El fin de...

Ja då var det måndag igen, veckorna flyger iprincip bara förbi. Speciellt helgerna, dom man värderar mest. Denna helg var lite smått galen om man säger så. I fredags så var det lite chill hemma hos Pato, bra musik, god mat, lite dricka och trevligt sällskap, sen vidare ut på en bar. Men det blev tidig hemgång för min del...
På lördagmorgon bestämde jag och Ragna för att äta frukost på taket och jaaee, vi fastnade där hela dagen. Så skönt i solen!

På kvällen senare så var det dags för fest hos våran lärare Ricardo med tema "tv-serier", jag var Donna i That's 70s show. Tyvärr visade det sig senare att spanjorerna inte visste var det var, que pena! Bäst var nog Alex som Bree i Desperate housewifes...
I vilket fall som helst så hade vi förfest och det vart mycket lyckat. Blev så sen att jag inte spenderade så mycket tid på festen utan flängde runt med Magda på diverse barer, mkt trevligt! Sen när man kom hem så visade sig att det var efterfest hemma hos oss. Loco! Pobres vecinos!

På söndagen gjorde jag inte allt för mycket, hängde lite på taket, lite på beachen, lite i Raval etc. Dagen avslutades med bio.

Idag är jag mas o menos död! Phuuu. Ska vila hela veckan...

Ciao ciaaaoo!

Agnes: Ja det finns Acne kläder i Barca. Köpte en klänning på rea för 200 spänn, asbra! Saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0