Jävla grannar

Jag hade verkligen sett fram emot att få sova denna morgon läääänge. Men min granne ville tydligen inte att jag skulle få göra det. Han har en förmåga att sätta på tv:n på de mest konstiga tiderna på högsta volymen...
Imorses vid en 8. Jag vart så jävla förbannad övervägde att banka på väggen men jag kunde inte med eftersom förra helgen var vi nog rätt högljudda...
Men jag lyckades somna om LITE iaf....

Jaja, igår var jag ute och drack öl på Manchester Gótico med Alex, Amanda, Estefan, Lorentzo och Augustin. Väldans trevligt måste medge. Stötte även på Emir, Pato & Erik som också var ute och vimlade i natten.

Nu ska jag iväg till ett Museum med klassen och ikväll är det personalmiddag på G. Väldans trevlig tror jag det kommer bli!

I'm off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0